شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

ادن هازارد به دلیل مصدومیت در مسابقه نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا که روز چهارشنبه هفته جاری بین رئال مادرید و والنسیا برگزار می‌شود حضور نخواهد داشت.

ادن هازارد

 همشهری آنلاین- ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا دیدارهای رئال مادرید در دو مرحله پایانی سوپرجام اسپانیا که از روز هشتم ژانویه در عربستان سعودی برگزار می‌شود را از دست خواهد داد. این خبر را زین‌الدین زیدان سرمربی رئال تایید کرد.

رئال امروز در لالیگا به مصاف ختافه می‌رود و سپس راهی جده در عربستان سعودی می‌شود تا در اولین دوره از رقابت های سوپرجام جدید اسپانیا که به صورت چهارتیمی برگزار خواهد شد شرکت کند.

زیدان دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: بله، ادن هازارد صد در صد در سوپرجام شرکت نخواهد کرد و با ما به عربستان نخواهد آمد.

سرمربی رئال در ادامه صحبت هایش افزود: ادن در حال حاضر در روند عادی بهبود مصدومیتش قرار دارد. من امیدوارم که بعد از سوپرجام او به تدریج بهبود یابد و بتوانیم دوباره از او استفاده کنیم".

زیدان در ادامه درباره ترکیب تیمش در شروع سال جدید میلادی بیان کرد: تک تک بازیکن ها برای ما مهم هستند. من تیم خیلی خوبی دارم که بازیکنان خوب زیادی در آن حضور دارند. من به استفاده از مهره‌هایی که در اختیار دارم ادامه خواهم داد و البته از بعضی از آنها بیشتر از بقیه استفاده خواهم کرد.

کد خبر 475312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha