زلاتان ابراهیموویچ بعد از انتقال به میلان به تلویزیون باشگاه گفت که پیراهن شماره ۲۱ را خودش انتخاب کرده و این اواخر با مدیران باشگاه میلان بیشتر از همسرش صحبت کرده است.

ابراهیموویچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب سایت میلان، زلاتان ابراهیموویچ ستاره کهنه‌کار و ۳۸ساله سوئدی پنج‌شنبه با جتی اختصاصی از استکهلم به میلان پرواز کرد، به مدت چند ساعت در تست پزشکی میلان شرکت کرد و سپس قراردادی رسمی با باشگاه امضا کرد. زلاتان سپس در مقابل دوربین تلویزیون باشگاه آث میلان نشست و توضیح داد که چرا در دومین حضورش در این باشگاه پیراهن شماره ۲۱ را انتخاب کرده است.

زلاتان در این گفت وگو با تلویزیون میلان گفت:" من شماره پیراهن‌هایی که در میلان باقی مانده بود را به بچه‌هایم نشان دادم و آنها ۲۱ را ترجیح دادند و من هم همان را انتخاب کردم".

ایبرا در ادامه صحبت هایش گفت:" من از وقتی بچه بودم هیچ تغییری نکرده‌ام. هنوز همانقدر اشتیاق دارم و با همان عزم و اراده و با اعتماد به نفس بازی می‌کنم. فکر می‌کنید تا حالا از چیزی ترسیده‌ام؟ نه".ابراهیموویچ در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:" همه از بابت انتقال من به میلان خوشحال هستند و در این مدت پیام های تبریک زیادی دریافت کرده‌ام. انتقال من بالاخره رسمی شد. من از میلان فقط خاطرات خوب و مثبت دارم. اینجا باشگاه بزرگی است و حضور در سن‌سیرو فوق‌العاده است. من در دو سه هفته اخیر با مدیران میلان بیشتر از همسرم صحبت کرده‌ام. ولی در نهایت همه چیز  خوب پیش رفت و من حالا اینجا هستم".

کد خبر 475064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha