عامل اصلی حمله و تخریب حوزه علمیه محمد شهر کرج با تلاش ماموران پلیس استان البرز دستگیر شد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی تغییر قیمت بنزین، عده ای از اراذل و اوباش با سوء استفاده از این موضوع با بستن نقاب به صورت خود اقدام به حمله و آتش سوزی در حوزه علمیه محمدشهر کرج کردند که دستگیری عامل اصلی این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی یکی از عوامل اصلی تخریب و آتش زدن حوزه علمیه محمدشهر کرج شدند.

محمدیان گفت: در ادامه تحقیقات ماموران، مشخص شد متهم از تحت تعقیب بودن خود مطلع و از محل زندگی اش متواری شد که با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد نامبرده به یکی از روستاهای اطراف استان زنجان گریخته و در آنجا مخفی شده است.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متهم را به سمت شهر کرج هدایت و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سردار محمدیان اظهار داشت: در بازجویی های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر شرکت در اغتشاشات اخیر بود اما در در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به شرکت در تخریب اماکن عمومی و حضور فعال در تخریب و آتش زدن حوزه علمیه منطقه محمدشهر کرج اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر افرادی که با حمله به اماکن دولتی و شخصی زندگی شهروندان را با مشکل مواجه کرده اند ادامه دارد.

کد خبر 474947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha