فرمانده قرارگاه عمار گفت: امروز قدرت ایران به حدی رسیده است که روسیه و چین با افتخار با جمهوری اسلامی مانور نظامی برگزار می‌کنند.

طائب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام شیخ مهدی طائب رئیس قرارگاه فرهنگی عمار شامگاه چهارشنبه ۱۱ دی ماه در نشست بصیرت‌افزایی که در مسجد خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، هر روز برای اقتدار این نظام شهید تقدیم کرده‌ایم و باید در این مسیر محکم، استوار و ثابت قدم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظلم های آمریکا بر ملت ایران افزود: ترامپ هدیه‌ای به ملت ایران بود که پس از چهل سال مقاومت به ما عنایت شد و ترامپ، چهره واقعی آمریکا در پس صورت واکس زده این کشور را برملا ساخت.

طائب با تاکید بر اینکه امروز قدرت و عظمت ایران در عرصه جهانی قابل توجه است، ادامه داد: امروز قدرت ایران به حدی رسیده است که روسیه و چین با افتخار با جمهوری اسلامی مانور نظامی برگزار می کنند.

فرمانده قرارگاه عمار یادآور شد: تحریم آمریکا بر ضد ملت ایران علاوه بر اینکه باعث شد تا جمهوری اسلامی روی پای خود بایستد سبب شد تا لشگر بیکارها در آمریکا ایجاد شود و ایجاد مشکلات اقتصادی سبب شده تا آمریکا به سوی زمین خوردن برود.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی و استقامت در جبهه‌های جنگ استفاده از جوانان انقلابی و اعتماد به نیروهای جوان بود و در حال حاضر نیز یکی از دستاوردهای بزرگ نظام قدرت نظامی و دفاعی کشور است.

کد خبر 474931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 0
    واقعا . چرا یه مطالعه نمیکنید بد نیست
  • NL ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 0
    دلم مي خواست بدونم كه اين... از چه منبعي اطلاعات اقتصاد آمريكا رو مي گيره
  • GB ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    تحریم آمریکا بر ضد ملت ایران لشگر بیکارها در آمریکا ایجاد و در ایران به وفور کار تولید کرد.