دادستان کل کشور گفت: هیچ تبعه خارجی بازداشتی مربوط به اغتشاشات آبان‌ ماه نداشته‌ایم.

تبعه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازداشت ۲ فرد فرانسوی و به طور کلی بازداشت تبعه خارجی در حوادث آبان‌ماه صحت دارد، گفت: خیر. ما هیچ بازداشتی خارجی نداشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال هم که تاکنون چه میزان تخلفات انتخاباتی گزارش شده است، گفت: گزارش‌های مختصری رسیده اما خیلی جدی و مهم نیستند. با این حال در مرحله پیگیری است.

  • لاریجانی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه ماند

معاون اول قوه قضائیه نیز در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: جواد لاریجانی از زمان مرحوم هاشمی شاهرودی، مشاور رییس قوه قضاییه بود و امروز هم آن حکم اولیه ایشان پابرجاست و همچنان مشاور عالی رئیس قوه قضائیه خواهد بود.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: وی با توجه به مسئولیت‌هایی که داشتند، خودشان متقاضی بودند که کس دیگری جایگزین شود و حتی خودشان آقای باقری را معرفی کرد.

محسنی اژه ای ادامه داد: من از آقای لاریجانی برای همکاری چندین‌ساله با قوه قضاییه تشکر می‌کنم. وی در حد امکانات حقیقتا خدمات خوبی ارائه داد. 

کد خبر 474744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha