مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: راهداران استان با برفروبی ۳۳۰ کیلومتری محورهای ارتباطی این استان مانع از انسداد و قطع ترددهای جاده‌ای شدند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در ۲۴ ساعته گذشته با تلاش راهداران عملیات برف‌روبی به حجم ۳۲۰ کیلومتر در ۱۰ مقطع و ۲۳ مرتبه انجام شده است که این امر سبب تردد بدون مشکل در جاده‌های استان شده است.  

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۰ تن شن و ماسه در محورهای ارتباطی استان مورد استفاده قرار گرفته است و ۲۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محورهای تکاب-ایرانخواه و تکاب-شاهین‌دژ را دارای بیشترین عملیات برف‌روبی معرفی کرد و گفت: در حال حاضر بارش پراکنده برف در پایانه مرزی تمرچین، گردنه زمزیران سردشت و اغبلاغ اشنویه گزارش شده و کلیه محورهای شهرستان‌های پیرانشهر، ارومیه، مهاباد، میاندوآب، سردشت و نقده با مه گرفتگی همراه است.  

شکری اضافه کرد: با تلاش راهداران در هیچ کدام از محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی انسدادی وجود ندارد و کشیک‌های برفروبی در تمامی محورها و راهدارخانه‌ها اماده خدمات رسانی در تمام ساعات شبانه‌روز هستند.

کد خبر 474716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha