مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: علت فوت یک زن در این بیمارستان که شایعه شده براثر مصرف کیک آلوده به قرص بوده است هنوز معلوم و مشخص نیست و این موضوع هم‌اکنون در دست بررسی است.

کیک آلوده به قرص

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  دکتر علی دریانورد افزود: دلیل فوت این زن پس از انجام مراحل پزشکی قانونی و ارائه نتایج حاصل از نمونه‌های ارسال‌ شده به مرکز استان بوشهر مشخص و سپس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: تا زمان اعلام نتایج فرایند مراحل پزشکی قانونی نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد، این زن با  ۳۵ سال سن روز گذشته به این بیمارستان مراجعه  کرد که بلافاصله ۲ پزشک بر سر بالین آن حاضر و شروع به معاینه برای تشخیص بیماری کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه بیان کرد: در حین معاینه بیمار دچار افت فشارخون شد که بلافاصله تیم احیا و متخصص بیهوشی بر سر بالین آن حاضر و برای زنده نگه‌داشتن آن تلاش کردند اما پس از ۴۵ دقیقه احیا، علائم حیاتی خود را از دست داد و فوت شد.

دریانورد بیان کرد: نمونه خون و ادرار این زن متوفی برای آزمایش به استان بوشهر ارسال و جسدش نیز کالبدشکافی خواهد شد و تا زمانی که نتایج آن اعلام نشده نمی‌توان اظهارنظر کرد.

از روز سه‌شنبه ۱۰ دی مطالبی در فضای مجازی انتشار یافته که علت فوت این زن استفاده از کیک آلوده به قرص بوده و یک فایل صوتی نیز توسط بستگانش بر تائید آن در این زمینه پخش‌شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 474715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha