استاندار خراسان شمالی در دیدار با فعالان فضای مجازی استان گفت: اکنون ۹ پرواز در هفته در فرودگاه بجنورد انجام می‌شود و بدون آنکه به فرودگاه و ایراداتی که گرفته شده بود دست بزنیم٬ حتی پروازهای بین المللی را نیز برقرار می‌کنیم.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم٬ محمدعلی شجاعی در نشست با فعالان فضای مجازی خراسان شمالی درباره توسعه فرودگاه بجنورد اضافه کرد: پروازهای بین المللی را نیز برقرار می‌کنیم و برای این منظور و با درنظر گرفتن روند توسعه موافقت الحاق فرودگاه به منطقه ویژه اقتصادی  را گرفته‌ایم و به زودی اخبار بسیار خوبی در این زمینه منتشر می‌شود.

وی با اشاره به رخدادهای انتخاباتی استان  اظهار کرد: سعی کردیم در هیات اجرایی مانع حضور افراد نا مناسب و غیر مسئول شویم و خیالمان از هیات نظارت راحت است.

شجاعی افزود: استان را برای برگزاری انتخابات تعطیل نمی‌کنیم و به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم.  انتخابات مربوط به نظام است و دولت فقط برگزار کننده است.

استاندار خراسان شمالی در مورد اعتبارات سفر ریاست جمهور نیز گفت: در این شرایط اقتصادی، بیش از یک سوم اعتبارات سفر را جذب کردیم و به دنبال اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار یعنی ۱۰ برابر اعتبارات تملک دارایی استان هستیم.

کد خبر 474711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha