چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

فرماندار شهرستان آبادان شکوائیه‌ای را درباره کم‌کاری‌های شهرداری در فاز یک و دو امیرآباد به دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان ارائه کرد.

آبگرفتگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید زین‌العابدین موسوی درباره شکوائیه ارائه شده‌اش به دادستانی گفت: متأسفانه به سبب عدم برنامه‌ریزی مناسب از سوی شهرداری، وضعیت خیابان‌ها و معابر فاز ١ و ٢ امیرآباد به شکل بسیار نامناسبی درآمده است.

وی با تاکید بر این‌که باید مسببان بروز این وضعیت که شهروندان این منطقه را به دردسر انداخته، شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گیرند، افزود: عاملان تخریب خیابان‌ها و معابر این منطقه باید پاسخگوی مشکلات و خسارات وارده به شهروندان در دو سال گذشته باشند.

فرماندار شهرستان آبادان اظهار کرد: از دادستان به عنوان مدعی العموم می‌خواهم تا ضمن شناسایی مسببان با آنان به طور جدی برخورد کند. همچنین از این پس از تمام کسانی که در انجام وظایف عمومی‌شأن در خدمات رسانی به شهروندان طفره رفته و سبب بروز دردسر و گرفتاری برای مردم شوند، مراتب از طریق دستگاه قضائی به طور جدی پیگیری می‌شود.

موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان عصر سه شنبه ۱۰ دی نیز در جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان، از جزئیات آبگرفتگی ناشی از بارندگی شدید در آبادان و تنگناها و مشکلات عمومی این شهرستان در ابعاد مختلف گزارشی را ارائه کرد.

کد خبر 474654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    با سلام این تصویر مربوط به نقاط اشاره شده نیست.