معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: به دلیل بارش برف و کولاک جاده شمشک- دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

جاده - برف - شمشك-ديزين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، عادل مصدقی درباره آخرین وضعیت جوی در مسیرهای استان تهران اعلام کرد: از ساعات بامداد بارش برف مسیرهای شمشک- دیزین، هراز و امامزاده داود(ع) را فرا گرفت که به دلیل حجم زیاد برف و حفظ ایمنی مسافران تصمیم گرفتیم جاده شمشک- دیزین تا مساعد شدن شرایط جوی مسدود شود.

وی افزود: هم اکنون بارش برف خفیف در جاده‌های شمالی و همچنین بارش باران در مناطق غربی از سرگرفته شده و از مسافران می‌خواهیم بدلیل لغزندگی جاده‌ها با سرعت‌مطمئنه رانندگی کنند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: مه گرفتگی غلیظی در جاده تهران- هراز ایجاد شده که مسافران به هنگام حرکت در این مسیر فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنند.

  • ۴۵ تیم راهداری استان تهران در آماده‌باش کامل است

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: به دلیل بارش برف و باران در جاده‌های استان تهران ۴۵ تیم راهداری با ۴۰۰ نیرو و با استفاده از ۲۴۰ خودرو سبک و سنگین در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گفته مصدقی، ۲۸ باب راهدارخانه نیز در جاده‌های استان تهران فعال و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از این امکانات رفاهی استفاده کنند. وی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 474607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha