معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد از پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک‌ها و همچنین راه‌اندازی سامانه ۱۲۳ جهت کمک‌رسانی به آن‌ها در جلسه شورای سالمندی شهرستان شهرکرد خبر داد.  

سالمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم بختیاری‌فر در شورای سالمندان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری‌های لازم برای ساخت دهکده سالمندی یا باغ سلامت سالمندان در شهرستان شهرکرد انجام شده است.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد افزود: این دهکده سلامت قرار است در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد احداث شود.  

وی ادامه داد: نصب وسائل ورزشی ویژه سالمندان توسط شهرداری شهرکرد با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان در پارک‌های شهرستان نیز در دستور کار شورای سالمندان قرار گرفت.  

بختیاری‌فر گفت: شورای سالمندان، پیگیری‌های لازم جهت استفاده رایگان سالمندان از سیستم حمل و نقل اتوبوس درون شهری شهرستان شهرکرد را نیز انجام می‌دهد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد بیان کرد: همچنین به زودی اقدامات جهت پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک‌ها و همچنین راه‌اندازی سامانه ۱۲۳ جهت کمک‌رسانی به سالمندان صورت خواهد گرفت.
 

کد خبر 474555

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha