مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز تصادف منجر به فوت در محور ملایر- نهاوند، محدوده روستای توچغاز خبر داد و گفت: طی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، تصادف و برخورد دو دستگاه خودرو گزارش شد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین روستایی گفت: ۲ دستگاه خودروی پژو پرشیا و خودروی سنگین بنز ۱۰ تن در حال عبور از جاده ملایر- نهاوند، استان همدان بودند که به یکدیگر برخورد کردند، در این حادثه آتش‌نشانی ملایر دو خودروی  امداد و نجات آتش‌نشانی را به محل موردنظر اعزام کرد که مأموران به‌محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدام به امدادرسانی کردند.

وی گفت: خواب‌آلودگی راننده خودروی بنز این حادثه را رقم زد و  خودروی سواری پژو پرشیا ۸۰ درصد صدمه‌دیده بود و سه تن از سرنشینان خودرو در همان ابتدای تصادف در دم جان‌باخته بودند که توسط امدادگران آتش‌نشانی از داخل خودرو بیرون آورده شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی ملایر گفت: یکی از سرنشینان در داخل خودرو گیر کرده بود، امدادگران با در دست داشتن وسایلی از قبیل ست نجات و فرز اقدام به جداسازی قطعه‌ای از خودروی سواری کرده و در نهایت موفق شدند نفر سوم را هم که فوت شده بود، با کمک جرثقیل به بیرون انتقال دهند و با هماهنگی عوامل بهشت‌ هاجر، اجساد به سردخانه منتقل شد.

روستایی در بخش دیگری به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر طی هفته اخیر اشاره کرد و گفت: انجام شش مورد عملیات امداد و نجات، اطفای دو مورد حریق مسکونی، اطفای یک مورد حریق تجاری، اطفای ۳ مورد حریق باکس زباله، انجام ۳ مورد تست جعبه فایر باکس و دو مورد عملیات تأمین امنیت مراسم اهم اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر طی هفته اخیر بوده است.

کد خبر 474541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha