مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور بومی‌سازی توان متخصصان داخلی در خصوص طراحی و ساخت لوکوموتیومپنا(map۲۴) تعداد ۸ دستگاه لکوموتیو باری مذکور در محور چادرملو-گندله سازی در حال انجام تست میدانی هستند.

لوکوموتیو مپنا

به گزارش همشهری آنلاین، ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن یزد، با توجه به اینکه اداره کل راه‌آهن یزد مقام اول را در تناژ بارگیری به خود اختصاص داده و از لوکوموتیوهای مختلف در این ناحیه استفاده می‌شود، ضمن اینکه خطوط این اداره کل از شیب و فراز مختلف برخودار است به نظر می‌رسد با چنین شرایطی، بهترین ناحیه به منظور تست لوکوموتیو مپنا و رفع عیب آن است.

لوکوموتیو map۲۴ دارای ۶ محور، ۱۲۸ تن وزن و بار قابل حمل آن مشابه لوکوموتیو GT۲۶ پانزده دنده است و حدود یک سال است در محور اداره‌کل به منظور رفع عیب و اصلاحات، تردد می‌کنند.

اکثر معایب لوکوموتیو مذکور توسط نمایندگانی از ناوگان یزد، کارشناسان نیروی کشش و دفتر مهندسی نظارت ناوگان و نمایندگان شرکت سازنده شناسایی و در حال پیگیری و رفع عیب هستند.

لازم به ذکر است شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و کارخانه شرکت مذکور مجهز به کارگاه‌های بوژی، بدنه، رنگ، مونتاژ و تست به منظور تولید لوکوموتیو و واگن خصوصا ساخت لوکوموتیو map۲۴ است.

کد خبر 474508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha