پپ گواردیولا پس از پیروزی دو بر صفر سیتیزن‌ها مقابل شفیلد یونایتد، از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) به شدت انتقاد کرد و آن را افتضاح خواند.

گوارديولا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در جریان نیمه نخست بازی، شفیلد یونایتد شاهد مردود اعلام شدن گل خود توسط کمک داور ویدئویی بود و در ادامه تصاویر تلویزیونی از دخالت داور میدان روی گل نخست سیتی حکایت داشت.

گواردیولا اما با وجود برتری تیمش، در مصاحبه با اسکای اسپورت اظهار داشت: بارها گفته‌ام که برای مشکلات VAR یک تومار دارم. آخر هر هفته این فناوری افتضاح به بار می‌آورد. امیدوارم فصل آینده بهتر عمل کند.

کریس وایلدر، سرمربی شفیلد نیز با ابراز ناراحتی از مردود اعلام شدن گل تیمش، مدعی شد که قاضی میدان روی گل «سرخیو آگرو» تاثیرگذار بوده است.

این هفته در رقابت‌های لیگ جزیره صحنه‌های جنجال‌برانگیز زیادی رخ داد. لیورپولی‌ها در مصاف با وولورهمپتون پس از وقفه‌ای طولانی سرانجام از تایید شدن تک گل پیروزی بخش خود توسط VAR باخبر شدند.

در سوی دیگر گرگ‌ها در آنفیلد با تصور به ثمر رساندن گل تساوی، غرق در خوشحالی بودند که بار دیگر  VAR شادی آنان را با اعلام یک آفساید به اصطلاح میلیمتری محو کرد.

کد خبر 474497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha