فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در عملیات هدفمند در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

درگیری قاچاق دریا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در عملیات هدفمند در آب‌های استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه در راستای مقابله با ورود مواد مخدر از دریا به کشور، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: دریابانان موفق شدند یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از چابهار به سمت حوزه دریایی بوشهر در حال حرکت بودند را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در تشریح این عملیات گفت: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان با اجرای کمین هدفمند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان بوشهر، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی‌شده بود ناکام گذاشتند.

سردار رضایی‌نژاد بیان کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه، تسلیم و مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و اضافه کرد: مرزبانان استان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد.

کد خبر 474470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha