دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

طرح توسعه‌ فرودگاه خرم‌آباد در اوایل زمستان سال۹۲ به پیمانکاری قرارگاه خاتم آغاز شد و قرار بود ۲ ساله به بهره‌برداری برسد اما در حالی که ۶ سال از آن می‌گذرد، هنوز هم چالش دارد و ممکن است ماده ۴۸(خاتمه پیمان) اجرایی شود.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این طرح شامل توسعه سطوح پروازی(تطویل باند، توسعه اپرون، بهسازی آپرون موجود، زهکشی باند، استریپ‌سازی باند، ارتقای مقاومت باند، بهسازی جاده حفاظتی، سرپوشیدن کانال‌های عرضی فاضلاب روستایی عبوری از باند و احداث ساختمان هواشناسی، توسعه ترمینال و احداث ساختمان پاویون) بوده که چندین مورد از این‌ها تکمیل شده ولی هنوز اقدامات عمرانی زیادی باقی مانده است.

روزهای فعالیت این پروژه کمتر از زمان تعطیلی آن بوده و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی متوقف است و معلوم نیست با توجه به شرایط چه زمانی این طرح به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه، مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: کل طرح حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما در مجموع از روند کار راضی نیستیم.

علی کاملی ادامه داد: پروژه به علت مطالبات از استان حدود ۶ ماه تعطیل شده و ما در حال پیگیری برای از سرگیری فعالیت پیمانکار هستیم و با وی اتمام حجت کرده‌ایم اگر کار را آغاز نکند، قرارداد را خاتمه و مناقصه جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است مبلغی به پیمانکار پرداخت کنیم و امیدواریم آنها هم کار را آغاز کنند تا پروژه تکمیل شود.

کد خبر 474319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha