استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچکدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حق ندارند به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نگاه سلیقه‌ای داشته باشند.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برخی آئین‌نامه‌ها در خصوص تسهیل امور و رفع موانع در ستاد اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.  

وی افزود: ممکن است برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در تسهیل امور و رفع موانع به صورت سلیقه‌ای رفتار کنند.  

عباسی بیان کرد: طرح مشکلات مربوط به پرونده‌های ارجاعی به ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع موانع صورت می‌گیرد.  

وی افزود: به همین منظور بعد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به پرونده‌های ارجاعی هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی یا مدیران عامل بانک‌ها حق سنگ‌اندازی ندارند.  

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مسائل قانونی، محدودیت‌ها و ظرفیت‌های مورد نیاز برای رفع موانع تولید و تسهیل در طرح‌های ارجاعی به ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در کمیته‌های کارشناسی و قبل از ارجاع در جلسات تصمیم‌گیری استانی باشد.  

وی اضافه کرد: در صورت کارشکنی در روند اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرد متقاضی می‌تواند شکایت فرد سهل‌انگار را به دستگاه قضایی داشته باشند.  

عباسی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجازه سوءاستفاده از تسهیلات بانکی مربوط به بانک‌های جمهوری اسلامی به هیچ فردی داده نخواهد شد.  

وی تصویب تخصیص و ابلاغ را ۳ موضوع متفاوت در بودجه دانست و افزود: تمامی اعتبارات بانکی اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری به‌جز تسهیلات مختص طرح‌های تولید پوشاک مربوط به صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی این استان صورت مطلوب جذب شده است.  

در این نشست آخرین وضعیت اجرایی ۱۴ طرح مصوب سفر معاون رئیس ‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری تا پایان آذر ماه امسال ارائه شد.

کد خبر 474291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha