مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل نود و یکمین جلسه پیاپی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری خبر داد و طرح نامگذاری گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی اقوام ایران در جلسه شورای فرهنگی عمومی این استان تصویب و کلیات طرح آن مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

گلستان؛ پایتخت فرهنگی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: در صبح یکشنبه هشتم دی با حضور آیت‌اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، نود و یکمین جلسه پیاپی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در سال جاری برگزار شد.

کشمیری گفت: در ابتدای جلسه، طرح انتخاب گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی اقوام که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همکاری موسسه پژوهشی محققان رهگشا هیرکان تدوین شده است، به طور مبسوط پیشنهاد و تشریح شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، تعیین کارگروه ویژه تبیین گام دوم انقلاب تشریح و معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در بخش پایانی جلسه حاضران درباره تعیین روز گرگان به بحث و بررسی پرداختند و مقرر شد در جلسات آتی پس از بررسی‌های کارشناسی دقیق‌تر و افکار سنجی‌ها روز مشخصی از سال به عنوان روز گرگان تعیین شود.

یادآوری می‌شود پیگیری و بررسی موضوع مهم پایتخت فرهنگی اقوام و شکل‌گیری کارگروه ارتقای فرهنگ سلامت در دستور آتی جلسه شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

کد خبر 474267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha