مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد حادثه‌دیدگان جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.

حوادث

محمد رحیم شهریاری افزود: در ۹ ماهه امسال، نیروهای هلال احمر به هزار و ۳۰۷ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند. همچنین ۶۳ درصد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۱۰ درصد خدمات حضوری، ۹ درصد سیل و آبگرفتگی، ۱۳ درصد حوادث شهری، سه درصد حوادث کوهستان و دو درصد دیگر موارد بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین حوادث سال جاری به ترتیب با ۲۷۰ مورد در قاین، ۱۷۲ مورد در طبس و ۱۴۰ مورد در نهبندان رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: طی ماموریت های ۹ ماهه سال جاری به ۸ هزار و ۵۷۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است که ۳۲ درصد از این افراد در حوادث جاده ای، ۹ درصد به صورت حضوری، ۵۱ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۷ درصد در حوادث شهری و مناسبتی و یک درصد در دیگر زمینه ها خدمات گرفته اند.

شهریاری افزود: در این حوادث ۶۹۰ نفر توسط نیروهای هلال احمر نجات یافته اند و ۳ هزار و ۲۲ نفر در پایگاه های هلال احمر اسکان یافته اند.

وی گفت:۵ هزار و ۲۵۴ نیروی هلال احمر در قالب هزار و ۹۴۲ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند. همچنین هزار و ۸۹۶ خودروی امدادی در این حوادث به کارگیری شده و عملیات های امداد هوایی سال جاری با ۲۱ سورتی پرواز انجام و در ۹ ماهه سال جاری ۲۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

کد خبر 474252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha