یکشنبه ۲ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید می‌گوید:« تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا تیم ملی در بازی‌های آسیایی دوحه از نظر دروازه‌بان‌ها هیچ مشکلی نداشته باشد.

 دروازه‌بان‌های تیم ملی امید بسیار جوان و با استعداد هستند و بدون شک اگر آنها به درستی آموزش داده شوند در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تمام تلاشم را خواهم کرد تا این دروازه‌بانان جوان در آینده بهترین دروازه‌بان‌های ایران و حتی آسیا شوند. ایرانی‌ها توانایی درخشش و حضور در لیگ‌های اروپایی را نیز دارند و اگر ما به صورت اصولی با آنها تمرین کنیم می‌توانیم به این موفقیت دست یابیم.»

 عابدزاده ادامه می‌دهد: « تیم ملی تمام وجود من است. اکنون که برای خدمت به این تیم دعوت شده‌ام از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمم دریغ نخواهم کرد. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن شاد کردن هواداران فوتبال و میلیون‌ها ایرانی‌ است.

از این که در کنار ملی‌پوشان آینده‌دار ایران هستم احساس خوشحالی می‌کنم. در نخستین تمرینی که همراه ملی‌پوشان بودم به آنها گفتم که دیگر متعلق به هفتاد میلیون ایرانی بوده و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی امید به کار گیرم. ما باید منافع فردی را کنار گذاشته و با اتحاد بیشتر برای درخشش در مسابقات آسیایی تلاش کنیم.»


مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید در مورد میزان آمادگی دروازه‌بانان این تیم می‌گوید: «حضور در بازی‌های لیگ آنها را تا اندازه زیادی آماده کرده و از نظر بدنی مشکلی ندارند. اکنون تاکید ما بیشتر بر روی حرکات سرعتی است تا دروازه‌بانان در عکس‌العمل‌ها مشکلی نداشته باشند.

اگر بتوانیم در این مدت کوتاه اشتباهات فنی آنها را به حداقل برسانیم خیال تیم از بابت دروازه راحت خواهد شد.»

کد خبر 4742

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز