فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۸ نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه که از طریق فضای مجازی مردم را به اغتشاش و آشوب در شهریار و اسلامشهر دعوت کرده‌بودند؛ خبر داد.

ناآرامي‌هاي آبان 98

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی از دستگیری ۸ نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این افراد از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر می‌کردند.

خانچرلی  گفت: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار کرده‌اند، مأموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق شدند ۸ نفر را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاه شأن دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: این افراد با سو استفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به‌ویژه یک گروه تلگرامی با ۳۰۰ نفر عضو و اینستاگرام جهت تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می‌کردند.

وی افزود: دستگیرشدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.  

کد خبر 474083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha