معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۲۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در سطح فروشگاه‌های این استان آغاز شد.

گوشت منجمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «جعفر اصغری» افزود: این مواد پروتئینی با هدف تنظیم بازار با قیمت ۳۸۵ هزار ریال در هر کیلوگرم خریداری شده است و با نرخ هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: خرید هر خانوار از محموله وارداتی گوشت منجمد تا سقف پنج کیلوگرم بلامانع است و توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان انجام می‌شود. همچنین توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز در فروشگاه‌های کورش و رفاه خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: توزیع ۷۰۱ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف این استان آغاز شده است. این برنج‌ها با ۲ نوع کیفیت به قیمت درجه یک ۸۹ هزار ریال و درجه ۲ به قیمت ۷۴۵ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

کد خبر 474003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha