حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله این روزنامه ضمن دفاع از کلیت نظام، انتقادهایی را نسبت به برخی رفتارهای مسئولان و نهادها مطرح کرد.

مسیح مهاجری

به گزارش همشهری آنلاین، در بخشی از این یادداشت آمده است: پوست قدرت، پوستین قدرتمندان و نقاب‌هایی که صاحب‌منصبان ما بر چهره دارند، اگر کنار زده شود و عملکردها با دقت بررسی شود، همه به این نتیجه خواهیم رسید که ما هم شاه شده‌ایم. علامت شاهی اگر دلبستگی به القاب بود که ما هم این دلبستگی را داریم، اگر بی‌توجهی به معیشت مردم بود که ما هم بی‌توجهیم، اگر فاصله گرفتن از مردم بود که ما هم فاصله گرفته‌ایم، اگر گوش ندادن به حرف ضعفا بود که ما هم گوش نمی‌دهیم، اگر طبقاتی کردن جامعه بود که ما هم همین کار را کرده‌ایم و اگر ایجاد کارخانه مستضعف‌سازی بود که ما هم درحال حاضر رسماً می‌گوییم ۶۰ میلیون مستضعف داریم. ما حتی حاضر نیستیم نتیجه نظرسنجی‌ها را یک سانتیمتر دورتر از بولتن‌های به کلی سری منتشر کنیم. آیا واقعاً ما شاه نشده‌ایم؟!

وی افزوده است: با توجه به تمام این واقعیت‌ها نکته بسیار مهم و هشداردهنده این است که تداوم نظام جمهوری اسلامی به حفاظت از پشتوانه مردمی نیازمند است و پشتوانه مردمی را فقط با تأمین معیشت توده‌های مردم می‌توان حفظ کرد، کاری که متأسفانه اکنون مورد غفلت است. مسئولان باید فاصله خود با مردم را از بین ببرند، تشریفات را کنار بگذارند، با جنگ قدرت خداحافظی کنند، اجرای عدالت و مبارزه جدی با تبعیض را با اولویت در دستور کار خود قرار دهند، از پنهان‌کاری دست بردارند، با شفافیت کامل آشتی کنند و به حقوق مشروع عموم مردم در تمام زمینه‌ها احترام بگذارند تا کسی احساس محدودیت در اظهار نظر نکند.

کد خبر 473940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    4 0
    آقا مسیح عزیز ما مردم ناامید شدیم این بود پیام انقلاب. این بود برادر و برابری
  • رضا مارمولک IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 0
    عزیز دل برادر، اون کسانی که شما می فرمائید از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، شاه شده بودند ولی متاسفانه ما متوجه نشدیم.