گزارشگر منشوری را دعوت می‌کنید تا اخبار «غیرفوتبالی» را این بار با سبک همیشگی‌اش هوار بکشد تا مبادا حکمی نقض شود.

عادل فردوسي‌پور

همشهری آنلاین- رضا جوکار: در روزهایی که عادل فردوسی‌پور بعد از ۲۰ سال برنامه‌سازی، مجبور به اجاره استودیو و ساخت برنامه اینترنی می‌شود و البته با همین امکانات هم نبوغ خودش را این بار در شبکه نمایش خانگی به رخ می‌کشد، حالا خبر می‌رسد گزارشگری که پیش از این به حبس و محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محکوم شده بود تنها بعد از یک هفته از صدور این حکم بر روی آنتن زنده حاضر شده و «نمک‌پاشی» کرده است.

شما که استاد دور زدن هستید چه خوب که باز هم هنر خود را به نمایش گذاشتید. گزارشگر منشوری را دعوت می‌کنید تا اخبار «غیرفوتبالی» را این بار با سبک همیشگی‌اش هوار بکشد  تا مبادا حکمی نقض شود. اگر چه هرگز امثال این حکم‌ها ذره‌ای از غم خانواده آن دو نوجوان یزدی کم نخواهد کرد اما این دهان‌کجی حتما،دوباره آوار غم را بر سرشان خواهد ریخت. این همه عجول بودن برای دور زدن این حکم از کجا نشات می‌گیرد؟ کمی صبر و تحمل برای خاموش شدن داغ آتش این خانواده‌ها چه هزینه‌ای برای شما داشت؟

هفته پیش ویدیویی  از حضور  عادل فردوسی‌پور  در فینال جام‌باشگاه‌های جهان در فضای مجازی دیده شد. جایی که یک هوادار ایرانی دست در دور گردن مجری غیرمحکوم و محروم، می‌گوید «دلمان برای صدای تو تنگ شده است.» اما این روزها کجای صداوسیمای به آن طویلی جای خالی این گزارشگر احساس می‌شد که تاب نبودنش را نداشتید؟

راستی اگر جای این دو گزارشگر حتی برای یک روز عوض می‌شد چه اتفاقی ‌می‌افتاد؟ چه قدر تشنه اجرای این حکم بودید؟ حتی تصورش هم برای شما آنقدر شیرین و خیال‌انگیز است که احتمالا قند ته دل‌تان آب خواهد کرد.

یک بار دیگر ابتدای «الکلاسیکو» را ببینید. جایی که وقتی علی دایی با حضور در استودیو کنار عادل می‌نشیند، گزارشگری که شما آن را به لیست «محرومیت‌»های ما اضافه کردید هرگز نمی‌تواند شعف و غرور را  در چشمان خود پنهاد کند. جایی که دایی هم با غرور همیشگی‌اش دستان عادل را می‌فشارد و زیر لب می‌گوید «جان داداش هر کس دیگه‌ای بود نمی‌آمدم». چه اینکه او پیش از این دعوت بزرگترین سلبریتی «شما» یعنی مهران مدیری را هم برای حضور در «دورهمی» رد کرده بود.

از حال و روز شما همین بس که این روزها دست به دامان نمک ریختن گزارشگری می‌شوید که بخش زیادی از شهرتش را مدیون احکام نهادهای نظارتی است. امثال دایی اما، راهی استودیویی کوچک می‌شوند تا بزرگی مهره مغضوب شما را به نمایش بگذارند.

کد خبر 473815

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهلا ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    8 1
    صدا و سیما از فرط حسادت به عادل در حال ترکیدن است
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    آقای فروغی و حامیانش موندن چکار کنند؟فکرکنم باید تغییر شغل بدهند وقاضی والقضات بشند یه حکم عبدی به عادل بدند وبعد دوباره برسکوی صداوسیما بشینند... چقدر عقده ای هستند وچقد حامی گردن گلفتی دارند که هی ادامه ميدند به این رفتار زننده شون.