بروز پدیده مِه‌گرفتگی در اهواز موجب شده تا لحظه مخابره این خبر، چهار پرواز ورودی و خروجی باطل و ۶ پرواز دیگر صبح شنبه ۷ دی فرودگاه این کلانشهر با تاخیر انجام شود.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز اعلام کرد که پروازهای شماره ۰۲۱ و ۴۵۸۷ شرکت های هواپیمایی کاسپین و ماهان در ساعت‌های ۷:۱۵ و ۷:۲۰ دقیقه امروز صبح به مقصد تهران باطل شدند.

همچنین پرواز شماره ۲۶۱۹ هواپیمایی کارون در ساعت ۶:۳۰ دقیقه، پرواز شماره ۷:۴۵ هواپیمایی قشم ایر و نیز پرواز شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وراش در ساعت ۸:۲۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مقصد تهران با تاخیر انجام می‌شود.

علاوه بر این پرواز های ساعت ۶:۱۰ دقیقه ماهان با شماره ۴۵۸۶ و ساعت ۶:۱۵ دقیقه هواپیمایی کاسپین با شماره ۰۲۰ به مقصد فرودگاه تهران باطل اعلام شدند.

بر اساس این گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز از انجام تاخیر در پرواز ساعت ۶:۳۰ دقیقه هواپیمایی کیش ایر با شماره ۷۰۳۱، پرواز هواپیمایی قشم ایر به شماره ۱۲۱۰ در ساعت ۶:۵۰ دقیقه و نیز پرواز شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وراش در ساعت ۷:۲۰ دقیقه خبر داد.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

کد خبر 473764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha