سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به گلایه‌های زنان کارتن‌خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه ۱۲ گفت: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.

گرمخانه زنان

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمالک حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت گرمخانه زنان در منطقه ۱۲ گفت: بعضاً در بازدید از مراکز ویژه نگهداری زنان، بارها با گلایه‌های مبنی بر رفتار بد با این افراد در گرمخانه منطقه ۱۲ روبه‌رو شده‌ایم که این مسئله سبب شد از حراست و بازرسی سازمان درخواست کنم نسبت به بررسی این موضوع ورود کند.

وی با تأکید بر این که گلایه زنان کارتن‌خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه ۱۲ به گونه‌ای بود که آن‌ها عنوان کردند اصلاً راغب نیستند به این مرکز مراجعه کنند، گفت: دقت داشته باشید که گرمخانه زنان منطقه ۱۲ تنها مرکزی است که به صورت متمرکز تحت مدیریت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اداره نمی‌شود.

حسینی با بیان این که در بررسی‌های قبلی مشخص شد این گرمخانه نسبت به پذیرش زنان بالای ۵۰ سال یا باردار خودداری می‌کرد، افزود: خوشبختانه با ورود به موقع سازمان رفاه بسیاری از مشکلات این مرکز از جمله ساعت پذیرش و پذیرش افراد با شرایط خاص سنی و جسمی حل شد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با بیان این که مکاتبات متعددی برای متمرکز شدن این گرمخانه در سازمان رفاه، از حدود ۶ ماه پیش تاکنون با منطقه انجام شده و منتظر تحویل این مرکز هستیم گفت: تلاش می‌کنیم با شفافیت و رعایت قانون به این موضوع رسیدگی کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: بیشتر اتفاقات متوجه پیمانکار مرکز بوده که ما در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که در حال انجام است این اطمینان را می‌دهم که با تحویل مرکز یادشده به سازمان دیگر شاهد اختلالات گذشته نباشیم.

حسینی در پایان گفت: نگهداری این‌گونه مراکز موضوعی تخصصی است و حساسیت بالایی دارد و هر گونه قصور احتمالی می‌تواند به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی مدیریت شهری آسیب جدی وارد کند؛ برای همین تمام تلاش ما پاسداشت این اعتماد با اطمینان‌بخشی به مردم از طریق ارائه خدمات شایسته به گروه‌های هدف است.

کد خبر 473731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha