نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: در دیداری که روز های اخیربه مناسبت کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان با رهبرمعظم انقلاب داشتیم، ایشان از مدیران کشوری واستانی و جریان‌های انقلابی نسبت به رفع مشکلات مردم جزیره هرمز تاکید ویژه داشتند.

محمد عبادی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به اینکه گردشگران برای استان مفید بوده اما عده‌ای به صورت گروهی به دنبال غرض ورزی هستند، گفت: سواحل جزیره هرمز را باید از مسائل غیراخلاقی پاک کنیم و اجازه ندهیم افرادی به اسم گردشگر با غرض ورزی شیطانی فضای این جزیره را آلوده کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی نیز خواست که یک کلانتری در جزیره هرمز راه اندازی شود و سطح حوزه عملیاتی و حفاظتی آن را بالا ببرند.

خطیب جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود خطاب به خانواده‌ها گفت: کشور ما اکنون با کاهش جمعیت مواجه است و به سمت پیری می‌رود.

وی گفت: قبل از این جوان بودن کشور ایران مشهود بود اما دریک مقطعی خاص با یک خطای نابخشودنی بحث کنترل جمعیت مطرح شد و اکنون با کاهش جدی جمعیت جوان مواجه هستیم.

عبادی زاده ادامه داد: به تبع کاهش جمعیت جوان کشور، مدارس و دانشگاه ها نیز رو به تعطیلی می رود و با کمبود شدید سرباز وظیفه در پادگان های نظامی وانتظامی مواجه هستیم که می‌طلبد متولیان و خانوادها به این مساله توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس به کمک نیروهای جوان اداره شد اکنون در نظام وظیفه وضعیت خوبی نداریم، گفت: خدمت به نظام یک وظیفه عمومی و واقعا مقدس است که در جنگ و صلح در صف اول کشور قرار دارد و همه جوانان باید این شرایط را درک کنند و با شوق وعلاقه به سمت خدمت سربازی گام نهند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان تاکید داشت: خانواده‌ها از فرزندآوری و جوانان از زیر بار خدمت مقدس سربازی شانه خالی نکنند؛ چرا که این مساله به تقویت ونظم عمومی جامعه کمک می‌کند، سطح توان دفاعی کشور را بالا می‌برد و از تمامیت نظام جمهوری اسلامی حفاظت می‌کند.

کد خبر 473680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha