تیم فوتبال لیورپول در آستانه سال نو میلادی در لیگ برتر انگلیس به موفقیت‌هایش تداوم بخشید. این تیم شب گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر لستر سیتی راب با ۴ گل مغلوب کرد تا شب تلخ کسپر اشمایکل پسر پیتر اشمایکل دروازه بان شهیر دانمارکی سال‌های نه چندان دور فوتبال اروپا رقم بخورد.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال لستر سیتی تنها امید رقبای لیورپول در لیگ برتر بود تا شاید بتواند نوار موفقیت این تیم را قطع کند. اما یاران یورگن کلوپ بعد از فتح بزرگشان در دوحه و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان با انرژی بیشتری در لیگ برتر حاضر شدند.

لستر فقط ۳۲ دقیقه تاب مقاومت در مقابل لیورپول را داشت، در این زمان ارسال زبیای الکساندر آرنولد با ضربه سر تماشایی رو برتو فرمینو به گل اول بازی تبدیل شد. طوفان لیورپول در نیمه دوم در کمتر از ۱۰ دقیقه باعث شد تا ۳ گل دیگر به ثمر برسد. در دقیقه ۶۹ خطای هند مدافعان لستر داور را مجبور کرد نقطه پنالتی را نشان دهد. جیمزمیلنر برخلاف حرکت اشمایکل این توپ را درون دروزاه لستر جای داد. بعد از این گل به دلیل نمایش ضعیف محمد صلاح  جای خود را به دیووک اوریگی داد. البته صلاح از این تعویض راضی به نظر نمی رسید. در این دیدار کلوپ در دقیقه ۷۴ پاس عرضی آرنولد بار دیگر فرمینو را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه ای محکم گل سوم را به ثمر رساند. پاس سادیو مانه دردقیقه ۷۸ و ضربه زیبای آرنولد با شلیک پای راست جشن لیورپولی را تکمیل کرد. در این دیدار الکساندرو آرنولد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

با این پیروزی لیورپول با یک بازی کمتر و ۵۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند لستر نیز با یک بازی بیشتر  و ۳۹ امتیاز در مکان دوم قراردارد. حالا لیورپول ۱۳ امتیاز از رقبا بیشتر دارد و امید اول قهرمانی لیگ برتر است.

در سایر بازی های این هفته چلسی در خانه خودش با دو گل مغلوب ساوتهمپتون شد. تاتنهام در لندن دو بر یک برایتون رو از پیش رو برداشت. منچستر یونایتد نیز در خانه چهار بر یک مقابل نیو کاسل به پیروزی رسید. در تنها بازی باقی مانده این هفته امشب ولور همپتون در خانه با منچستر سیتی دیدار می کند. بازی های هفته بیستم لیگ برتر طی روز های شنبه و یک شنبه (فردا و پس فردا) برگزار می شود. لیگ برتر انگلیس تنها لیگی است که در تعطیلات کریسمس بازی هایش برگزار نمی شود.

کد خبر 473614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha