خبرگزاری فارس نوشته است: از شب گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه، حسن روحانی به همراه خانواده‌ در یکی از مجتمع‌های تفریحی شهر محمودآباد مستقر شده است که این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: از شب گذشته چهارشنبه چهارم دی ماه اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه «حسن روحانی رئیس جمهور به همراه خانواده‌ ساعت ١٥ امروز وارد مازندران شده و در یکی از مجتمع‌های تفریحی شهر محمودآباد مستقر شده است.»

اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی این را نیز افزوده است که در این سفر رئیس‌جمهور را خانواده و ١٤ نفر از اعضای کابینه دولت همراهی می‌کنند.

فارس نوشته است که پیگیری‌های این خبرگزاری از مقامات دولتی جهت کسب اطلاع از صحت و سقم سفر تا لحظه انتشار این خبر به جایی نرسیده و تنها محمدرضا نوروزپور معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از این سفر اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

سیدعلی ادیانی عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در گفتگو با فارس در پاسخ به این سوال که آیا شما خبر سفر رئیس جمهور به مازندران را تایید می‌کنید یا نه؟ گفت: من در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های خبری این موضوع را شنیدم که آقای روحانی به همراه برخی وزرا به مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی نفت در شهر محمودآباد آمده است؛ البته من از سفر بی‌اطلاع هستم و نمی‌توانم آن را تایید یا تکذیب کنم اما خبر را در رسانه‌ها دیده‌ام.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از وزرا در مازندران هستند و قرار است به تعدادی از پروژه‌ها سرکشی کنند؛ البته هر کسی نیاز به استراحت و رسیدگی به امور شخصی خود را دارد اما همه اینها باید در عرف معقول باشد.

هیچ مرجع رسمی این خبر و سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به شمال کشور را تایید نکرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز پنجشنبه از باغ صفی‌آباد بهشهر مازندران بازدید کردند. بازدید از تالاب میانکاله، مجموعه عباس آباد و بندر امیراباد بخشی از برنامه های سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد و دارایی در شرق مازندران اعلام شده است.

کد خبر 473489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha