مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی این بانک به زوج ۸۰ ساله و زوجه ۶۵ ساله استان پرداخت شد.

ازدواج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «امرالله زند» روز پنجشنبه ۵ دی افزود: ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط شعبه شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه، استان مرکزی به این زوج پرداخت شده است.

وی ادامه داد: زوج در تاریخ دهم تیرماه سال ۱۳۱۸ در شهرستان ساوه به دنیا آمده دارای هفت فرزند، ۱۳ نوه، یک نتیجه، سه داماد و سه عروس بوده و اکنون به شغل کشاورزی اشتغال دارد.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه تاریخ ازدواج این زوج را سوم اردیبهشت سال‌جاری عنوان کرد و گفت: همسر اول زوج در تاریخ یازدهم مهرماه سال ۱۳۹۶ فوت کرده است.

زند افزود: زوجه نیز در تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۳۲ در شهرستان ساری به دنیا آمده و دارای ۲ فرزند، چهار نوه، یک نتیجه و ۲ داماد است.

ویبا بیان این که این زوج اکنون در یکی از روستاهای توابع شهرستان ساوه زندگی می‌کنند، گفت: هدف و علت از ازدواج آنها افزایش امید به زندگی و تشویق جوانان به امر ازدواج عنوان شده است.

زند یادآور شد: یک هزار و ۲۳۸ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج به بانک سپه استان مرکزی معرفی شده و ۸۴۹ نفر با منابع مالی ۲۷۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شدهاند.

بانک سپه با ۳۱ شعبه در استان مرکزی فعالیت دارد.

کد خبر 473487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha