چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه عملیات اجرایی ایجاد امکانات روشنایی در سه‌راهی خلخال - فیروزآباد واقع در مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم این تقاطع تاریک روشن شد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشاد سیدی، رئیس شرکت توزیع نیروی برق خلخال در استان اردبیل گفت: بدنبال درخواست اهالی منطقه مبنی بر وجود مشکل تاریکی در تقاطع اردبیل، سرچم به خلخال در منطقه فیروزآباد شهرستان کوثر شرکت برق خلخال باهمکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان و همچنین همکاری شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کوثر اقدام به راه‌اندازی سیستم روشنایی این تقاطع کرد.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی این پروژه با نصب ۵ پایه فلزی و چراغ‌های ۴۰۰ واتی با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از منابع اعتباری داخلی شرکت برف در مدت ۱۰ روز اجرا شد.

او گفت: با بهره‌برداری از سیستم روشنایی در این محل مشکل تردد مسافران در شب هنگام برای سوار شدن به اتوبوس‌های مسافربری خطوط اردبیل - تهران و یا رد شدن از تقاطع برای تردد به خلخال به علت مشکل محدودید دید ناشی از تاریکی در زمان شب از این سه‌راهی برای همیشه حل شد.

راه اصلی خلخال -  فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر بخشی از راه جدید خلخال - اردبیل بوده که در سه‌راهی میکائیل‌آباد این جاده را به جاده ارتباطی اردبیل - سرچم متصل و امکان دسترسی مردم این منطقه را به مرکز کشور و استان از طریق این تقاطع فراهم می‌کند.

کد خبر 473381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha