مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به لزوم راه‌اندازی پویش «بدون قیمت نخریم» در همدان گفت: نصب برچسب قیمت برای تمام صنوف اجباری است و باید این موضوع مورد توجه باشد.  

فروشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا حسن‌پور با اشاره به راه‌اندازی پویش «بدون قیمت نخریم» در همدان اظهار کرد: یکی از مؤثرترین راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، برچسب قیمت توسط فروشندگان است.  

وی بیان کرد: قانونگذار در قوانین متعدد از جمله ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی، ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ماده ۶۵ قانون اصلاح قانون نظام صنفی و بند ۱۰ مصوبات ابلاغی کارگروه مدیریت بازار در تاریخ دوم خرداد سال ۹۷، بر موضوع درج قیمت تاکید کرده است.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: با توجه به این موضوع که مراجع نظارتی مکلف هستند توجه ویژه‌ای به مقابله با تخلف عدم نصب اتیکت قیمت صنوف داشته باشند، انتظار داریم شهروندان نیز با نخریدن کالا از این قبیل واحدهای صنفی ما را در احقاق حقوق مردم و نظارت بر رعایت قیمت‌های منصفانه یاری کنند.  

وی گفت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www. ۱۲۴. ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز تارنمای t۱۳۵. ir آماده دریافت گزارش‌های مردم است.  

کد خبر 473361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha