مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان گفت: امسال در سند توسعه راهبردی استان ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر تعهد اشتغال گنجانده‌شده که پس از گذشت ۹ ماه از آغاز سال ۹۴ درصد آن تحقق‌یافته است.

اشتغال همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ظاهر پورمجاهد چهارشنبه ۴ دی در جلسه اعضای کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان افزود: از ابتدای سال جاری برای ۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر اشتغال‌زایی شده است که اگر این روند ادامه داشته باشد آمار اشتغال‌زایی سال ۹۸ از آمار هدف نیز بیشتر می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال برای ۱۴ هزار ۱۲۰ نفر در بخش غیر مسکن و چهر هزار و ۳۹ نفر در بخش مسکن استان همدان اشتغال ایجادشده است.

پورمجاهد ادامه داد: تسهیلات تعاونی طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و طرح‌های اشتغال حوزه بانوان در روستاها تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بدون وثیقه واگذار می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر طرحی بیش از زمان معین در بانک بماند، کامل نیست و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان گفت: همه مسئولان موظف‌اند در پایان سال و ابتدای سال آینده اولویت سرمایه‌گذاری در استان را جمع‌بندی کنند.

وی اضافه کرد: متوسط اشتغال روستایی در کشور ۸۲ درصد است و این میزان در همدان ۹۱ درصد است که امیدواریم ۹ درصد باقی‌مانده نیز تا پایان سال محقق شود.

پورمجاهد بیان کرد: مدیران استان در حوزه اشتغال و تولید با هیچ‌کس تعارف نکنند تا طرح‌های خوب این حوزه اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان گفت: در حوزه آموزش باید افق بلند اشتغال‌زایی در توسعه اقتصادی داشته باشیم و آموزش‌ها هدفمند باشد تا افراد پس از دانش‌آموختگی از علم خود بهره ببرند.

کد خبر 473353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha