یک واحد تولیدی اطفای حریق در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی پیام، چهارشنبه ۴ دی‌ افتتاح شد.

فرودگاه پیام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، استاندار البرز در مراسم افتتاح این واحد تولیدی در فرودگاه پیام افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام می‌تواند موتور محرکه تولید و ارائه خدمات در کشور اعتقاد راسخ داریم که باید امور به دست مردم به‌عنوان بخش خصوصی سپرده شود ازاین‌رو حمایت لازم را برای تحقق این مهم خواهیم داشت.

«عزیزاله شهبازی» گفت: بابیان این‌که فرودگاه پیام به‌نوعی پدافند غیرعامل برای فرودگاه‌های امام (ره) و مهرآباد محسوب می‌شود، ادامه داد: در این مجموعه تعدادی واحد دانش‌بنیان مستقر هستند و در یک سال اخیر بر تعداد آنها افزوده‌شده که محصولات خود را در داخل و خارج کشور عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: واحدی که امروز به‌طور رسمی آغاز به کارکرد درزمینهٔ تولید تجهیزات اطفاء حریق فعالیت دارد که بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن صورت گرفته و با برآوردهای صورت گرفته می‌تواند سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور داشته باشد.

شهبازی افزود: این واحد می‌تواند نیاز کشور را در حوزه اطفاء حریق برطرف کرده و موجبات خودکفایی در این رابطه را فراهم کند.

استاندار البرز اضافه کرد: در مجموعه اقتصادی پیام چنین واحدهایی بسیار هستند که در چارچوب اقتصادی مقاومتی و باهدف رونق تولید با استفاده از توان داخلی فعالیت دارند.

وی گفت: در استان البرز طبق سیاست‌های دولت تمام‌قد در کنار بخش خصوصی هستیم و در جهت رفع موانع و رونق تولید آنها همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری را با اهتمام ویژه‌ای اقدام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: این مجموعه در کنار ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، می‌تواند بسترهای امنیت و آرامش مردم را نیز فراهم کند.

کد خبر 473327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha