استاندار اردبیل گفت: مرز مشترک ایران و جمهوری آذربایجان فرصت بسیار مناسب برای رونق اقتصادی و فرهنگی دو کشور است.

مرزبانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر بهنامجو، در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل از حیث امنیت مرزی جزو استان‌های برتر کشور است و این امر مرهون خدمات مرزبانان دلیر ما در مرزها و سرحدات استان است.  

وی با اشاره به اینکه روند تعاملات ایران با جمهوری آذربایجان رشد مثبت و فزاینده‌ای دارد، بیان کرد: در سایه تعاملات اقتصادی و سیاسی که با مسئولان جمهوری آذربایجان داشتیم شهرک مرزی مشترک مکان یابی شده و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این شهرک خواهیم بود.  

رئیس شورای تامین استان اردبیل امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در سایه تقویت امنیت در مرزها دانست و بیان کرد: راه اندازی شهرک صنعتی مرزی مشترک و پایانه ریلی مورد توافق دو کشور قرار گرفته و ظرفیت ممتاز تجاری را برای هر دو کشور فراهم خواهد کرد.  

بهنامجو تعامل مرزداران با اعضای شورای تامین استان را بسترساز ایحاد آرامش اعلام کرد و افزود: سردار حسینی منشا اقدامات و خدمات مثبت و موثر در مرزبانی بودند و مجموعه اداری استان آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل در راستای اشاعه امنیت اعلام می‌کند.  

کد خبر 473323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha