این روزها بخشی از موفقیت افراد مشهور از طریق روش‌های مرسوم به دست می‌آید. مثلا یک هنرپیشه با گرفتن جایزه یا یک مدل با نمایش‌های مد معروف می‌شود. اما در سال ۲۰۱۹ قدرت فالوئرهای افراد مشهور در دنیای مجازی رتبه بالایی دارد و تعیین‌کننده است.

مدل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ELLE، داشتن فالوئرهای زیاد در فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام اغلب موجب موفقیت می‌شود. با نگاهی به مدل‌هایی که بیشترین فالوئر را دارند این ادعا ثابت می‌شود.
از کندال جنر گرفته تا بلا حدید، این ۷ مدل بیشترین فالوئرها را در فضای مجازی در سال ۲۰۱۹ داشتند. بسیاری از آنها از مدل بودن فراتر رفته‌اند و طراحی، آشپزی و بازیگری را هم به شغل‌های خود اضافه کرده‌اند. 

۱- کندال جنر Kendall Jenner

اینستاگرام: ۱۲۰ میلیون
توییتر: ۵/۲۸ میلیون
فیس‌بوک: ۱۶ میلیون
او فرزند یکی مانده به آخر خانواده کارداشیان است. این مدل ۲۴ ساله کار خود را از برنامه تلویزیونی کودک شروع کرد تا رسید به کار مدلینگ و طراحی و حالا در سال ۲۰۱۹ بالاترین فالوئر را در میان سایر مدل‌ها دارد.
این مدل پیشین ویکتوریا سکرت همچنین در سال ۲۰۱۸ بالاترین دستمزد را در میان سایر مدل‌ها داشت و معتقد است در سال ۲۰۱۹ هم چنین بوده است.

۲- جی‌جی حدید Gigi Hadid

اینستاگرام: ۵۱ میلیون 
توییتر: ۱۲/۹ میلیون
فیس‌بوک: ۳/۴ میلیون
دختر بزرگ حدیدها، جی‌جی، نفر دوم این فهرست است. او نیز مثل جنر از طریق خانواده‌اش در برنامه‌های تلویزیونی کار خود را آغاز کرد.
این مدل ۲۴ ساله بعد از آن با خانه مد آمریکایی تامی هلیفگر همکاری کرد. او مدل برند پرادا نیز بود و در چندین سفر بین‌المللی حامی یونیسف شد.

۳- کارا دلوین Cara Delevingne

اینستاگرام: ۴۴ میلیون 
توییتر: ۱۰ میلیون
فیس‌بوک: ۳/۶ میلیون
مدل، بازیگر و نویسنده بریتانیایی مخاطبان خود را با کارهای غیرمنتظره نگه داشته است؛‌ مثل تألیف کتابش، ظاهر جالبش در فشن‌شوها، خونسردی‌اش در کارها و...
این ستاره هالیوودی ۲۷ سال دارد و از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. او در حال حاضر مدل برند شنل است. 

۴- کریسی تیگن Chrissy Teigen

اینستاگرام: ۱/۲۷ میلیون 
توییتر: ۱/۱۲ میلیون
این مدل ۳۴ ساله اهل آمریکاست و فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ شروع کرده است. او در حال حاضر مدل یک برنامه تلویزیونی است.

۵- امیلی راتاکوسکی Emily Ratajkowski

اینستاگرام: ۹/۲۴ میلیون 
توییتر: ۴۹/۱ میلیون
فیس‌بوک: ۹/۵ میلیون

این مدل ۲۸ ساله علاوه بر مدلینگ، برند مجموعه لباس‌های خود را نیز راه‌اندازی کرده است.

۶- تایرا بنکس Tyra Banks

اینستاگرام: ۶/۶ میلیون 
توییتر: ۶/۱۴ میلیون
فیس‌بوک: ۴/۹ میلیون    
تایرا بنکس ۴۶ ساله مجری برنامه‌های تلویزیونی،‌ بازیگر، مدل پیشین و بازرگان اهل آمریکاست. او ابتدا به عنوان مُدل در پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید، اما در سال‌های بعد، اجرای برنامه‌های تلویزیونی باعث دستیابی‌اش به موفقیت تجاری شد.

۷- بلا حدید Bella Hadid

اینستاگرام: ۴/۲۷ میلیون 
توییتر: ۱۷/۱ میلیون
دومین فرزند خانواده حدید یکی از بزرگ‌ترین ترندها در سال ۲۰۱۹ است. این مدل آمریکایی مادری هلندی و پدری  فلسطینی دارد. او مدل آرایش برند دیور نیز است.
او در این سال زیباترین زن جهان نیز لقب گرفته است. ۲۰۱۹ سال بسیار خوبی برای بلا حدید ۲۳ ساله بود.


 

کد خبر 473311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha