مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قم گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک طرح چهار خطه شدن جاده سلفچگان – ساوه در دهه نخست دی ماه سالجاری اجرایی می‌شود.

سلفچگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابوالفضل جمالی اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: قطعه نخست این پروژه در مجاورت روستای جنداب قراردارد که طی سالیان گذشته عملیات اجرایی آن آغاز و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: قطعه دوم طرح چهار خطه شدن محور سلفچگان-ساوه نیز در مجاورت روستای تاج خاتون واقع شده ولی به دلایلی از جمله عدم انتخاب پیمانکاران مناسب، پروژه متوقف شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درخصوص اهداف اجرایی این طرح گفت: تسهیل ترافیک محور که غالبا پر حجم و محل تردد وسائط نقلیه سنگین است و همچنین حذف نقاط حادثه ساز تقاطع‌های جنداب و تاج خاتون و مهمتر از آن حذف نقطه پرتصادف پل راه آهن، از اهداف اصلی اجرای این پروژه است.

وی بازه زمانی اجرای پروژه را ۹ ماه دانست و بیان کرد : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و قول پیمانکار، درصورت مساعد بودن شرایط جوی، درمدتی کمتر از زمان اعلام شده این طرح آماده بهربرداری می‌شود.

کد خبر 473261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha