چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ساختمان دادگستری جزیره کیش در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع در ۲ طبقه و در مدت ۲۴ ماه ساخته خواهد شد.

دادگستری هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی صالحی در جریان برگزاری مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش افزود: در کنار توسعه زیرساخت‌های قضایی، برای کاهش مراجعان دادگستری مصمم هستیم.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی وساخت این ساختمان با در نظر گرفتن تمامی فضاهای اداری شامل شعب دادگاه‌های کیفری و حقوقی، دادیاری‌ها، سالن اجتماعات و فضاهای جانبی مورد نیاز با هدف تکریم ارباب رجوع آغاز شد.  

صالحی اضافه کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای دادگستری کیش، استان هرمزگان موجب بهره وری مؤثر این سیستم و رفاه مراجعان خواهد شد و در کنار آن، مصمم هستیم برای کاهش مراجعین به دادگستری تلاش کنیم.  

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان گفت: به لحاظ نوع نگاهی که ما در دستگاه قضائی استان هرمزگان به مسائل داریم؛ به صورت ویژه درحوزه قضائی نیازمند ارتقای امکانات هستیم و باید تلاش کنیم که به نتیجه هرچه مطلوب‌تر دست یابیم.  

صالحی با بیان این‌که جزیره کیش به یک دادگستری که در شأن مردم باشد نیاز دارد، بیان کرد: شروع عملیات اجرایی این ساختمان، نوید بخش شکل گیری یک ساختمان نمونه در جزیره کیش خواهد بود.  

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه از تمامی دست اندرکاران برای بسترسازی در ساخت بنای جدید دادگستری کیش  قدردانی کرد و گفت: ساخت این بنا موجب خدمتگزاری بیشتر به مردم کیش می‌شود و امید دارم بتوانیم خدماتی درخور شأن این مردم ارائه کنیم.  

صالحی همچنین اجرای این طرح را در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه کاری برای همکاران خود در بخش قضائی کیش مؤثر دانست و افزود: این ساختمان فضای مناسب و آرامی برای مراجعان به بخش‌های قضائی فراهم خواهد کرد.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در جریان برگزاری این مراسم اظهار کرد: بی‌تردید یکی از پیشرفت‌ها و توفیقاتی که در یک سال اخیر در کیش حاصل شد، راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام و گشودن گره‌هایی بود که تمامی اینها مرهون تلاش و همراهی خوب شورای تامین با محوریت مجموعه قضائی، امنیتی و نظامی است و امیدوارم همچنان قدم‌هایی برداریم که موجب رضایت خدا، آرامش و آسایش مردم باشد.  

مظفری بیان کرد: جزیره کیش در ساختار تقسیمات کشوری با مجموعه مشابه خود قابل مقایسه نیست و حجم ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، حجم تردد و تجارت و نیز مسائل اقتصادی در جزیره کیش از دیگر مناطق فراتر و بیشتر است.

کد خبر 473238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha