رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز و برخورد یک دستگاه خاور و ۵ خودرو سواری در محور "تهران -شمال" در محدوده امین آباد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور "تهران - شمال"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.  

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه کامیون بنز به دلیل نامعلومی در محوز اصلی واژگون شده و یک دستگاه خاور نیز از سمت عقب، به این کامیون برخورد می‌کند و سپس پنج دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو، با کامیون واژگون شده برخورد می‌کنند.  

وی گفت: در این حادثه، ۱۳ نفر از سرنشینان مصدوم خودروها با کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.  

محبی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات در دست بررسی است.  

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران تاکید کرد: رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد زیادی از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می‌کند.  

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.  

سه محور مواصلاتی قم- گرمسار، هراز و فیروزکوه در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران قرار دارند.

کد خبر 473226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha