رییس شبکه دامپزشکی شهرستان زرندیه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی که از یک خودوری تخلیه بار هنگام توزیع فروشگاهی در مامونیه کشف و معدوم شد.

مرغ غیربهداشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «علی نقیبی»  چهارشنبه ۴ دی اظهار کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی زرندیه حین گشت‌زنی به یک خودروی مشکوک حامل گوشت مرغ برخوردند که قصد تخلیه بار در یکی از فروشگاه‌های شهری را داشت و با اخذ حکم دادستانی، پس از بازرسی و مشاهده شواهد غیربهداشتی این محموله ماده پروتئینی توقیف شد.

وی افزود: بررسی تخصصی و آزمایش‌های مربوط به فساد و غیربهداشتی بودن این محموله انجام شده و مستندات لازم در این راستا وجود دارد. همچنین این محموله غیربهداشتی گوشت مرغ‌ از شهری در غرب کشور بارگیری شده بود و نیروهای دامپزشکی پس از توقیف این محموله با هماهنگی دستگاه قضایی، ‌ اقدام به معدوم سازی آن‌ کردند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان زرندیه بیان کرد: شیوه ای که برای معدوم سازی این حجم از مرغ های فاسد به کار گرفته شد، ‌ روش تبدیل به پودر بود تا علاوه بر رفع تهدید زیست‌محیطی از ماده تولیدی برای استفاده در بخش‌های دامپروری و تبدیل به کود بهره برده شود و در رابطه با این محموله غیربهداشتی یک نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

کد خبر 473215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha