رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، از رفع تداخل ۱۱ هزار و ۸۵۷ هکتار از اراضی استان خبر داد.

اراضی کردستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خالد جعفری در چهل و هشتمین جلسه کمیسیون رفع تداخل اراضی استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ پلاک به مساحت ۱۱ هزار و ۸۵۷ هکتار رفع تداخل شد.

وی افزود:این ۱۲پلاک در سه شهرستان مریوان، سقز و دهگلان بوده که حدود ۲ هزار و ۹۹۱ هکتار از اراضی این پلاک‌ها تغیر نوعیت داده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، بیان کرد: پلاک‌های کولان، خانم کهن، پیرصفا و ینگیجه در شهرستان مریوان، اینچکه قره گل، قلعه جقه و احمد مرده در شهرستان سقز و پلاک‌های قروچای، کایوشه، تاته رشید، تازه آباد قروچای و آب باریک سفید سوار در شهرستان دهگلان رفع تداخل شده است.

جعفری با تاکید بر اینکه در فرآیند رفع تداخل اراضی به استان تسریع بیشتری خواهیم داد، تصریح کرد: این مهم به عنوان یک اولویت در مجموعه جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه‌های مرتبط به جد دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رفع تداخل اراضی ملی با مستثنیات با بیشترین دقت و حساسیت ویژه در حفظ اراضی ملی و ادای حق کشاورزان انجام می‌شود.

در ادامه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان هم ضمن تاکید بر اهمیت رفع تداخل اراضی و تثبیت مالکیت اراضی در استان، یادآور شد: دقت و شفافیت کمیسیون رفع تداخل اراضی استان در رعایت حقوق مردم و دولت ستودنی و قابل تقدیر است.

کد خبر 473166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha