چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان استفاده از بنزین در استان، با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ۲۶ درصد کاهش‌یافته است.

کاهش بنزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی شکوری چهارشنبه ۴ دی گفت: اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی، کمک شایانی به کاهش مصرف بنزین در استان خراسان شمالی کرده است به‌طوری‌که میزان مصرف این فرآورده سوختی در استان، نسبت به ماه گذشته، ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین طرح مدیریت مصرف سوخت، سبب افزایش مصرف سوخت سی. ان. جی به میزان ۱۵ درصد شده است.

وی افزود: گاز سی. ان. جی نسبت به بنزین، سوخت پاک‌تری است و آلودگی کمتری دارد و می‌تواند در کاهش آلودگی هوای شهر تأثیرگذار باشد.  

شکوری گفت: با آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، شاهد افزایش تقاضا برای سوخت سی. ان. جی هستیم به‌طوری‌که زمان انتظار در صف‌های سوخـت‌گیری سی. ان. جی کمتر از ۱۰ دقیقه است.  

وی تأکید کرد: جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی در استان برای عرضه گاز طبیعی فشرده موردنیاز خودروهای دوگانه‌سوز آمادگی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی در سطح استان، هم‌اکنون ظرفیت مناسبی برای عرضه این سوخت به خودروها وجود دارد.

هم‌اینک ۴۷ جایگاه سوخت در خراسان شمالی فعال است.  

منطقه خراسان شمالی، یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن سه ناحیه، یک انبار نفت تدارکاتی و یک مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی، وظیفه تأمین و توزیع سوخت در منطقه را به عهده دارد.

کد خبر 473147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha