چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: بیش از ۳۸۰ واحد تولیدی مشمول در این استان از نظر استاندارد بودن محصولات نظارت می‌ شوند.

تولید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هاشم علایی در نشست با سرپرست فرمانداری پارس‌آباد در استان اردبیل افزود: این واحدها بیش از ۷۰۰ نوع فرآورده تولید می‌کنند که بیشترین تولیدات با سهم ۶۰ درصدی مصالح ساختمانی را شامل می‌شود.

وی از نظارت بر ۱۷ واحد تولیدی با ۵۰ نوع نوع فرآورده و ۷ جایگاه سی‌ان‌جی، ۸۰ باسکول، سه شهربازی و تمامی ترازوهای شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: حفظ ایمنی و سلامت عمومی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری اولویت و هدف اصلی این اداره کل است.
    
علایی همچنین با اشاره به محدودیت‌های منابع انسانی و وسعت بالای استان اظهار کرد: در چند سال گذشته اداره کل استاندارد استان اردبیل رتبه‌های برتر را در بین ۵۲  دستگاه به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری پارس‌آباد هم در این نشست ظرفیت‌های تولیدی، معادن و کارخانه‌های مادر و همچنین رشد روزافزون تولیدات کشاورزی و دامی در شهرستان پارس‌آباد به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور را مثبت ارزیابی کرد.

عدالت حاجی‌پور بر لزوم نظارت سازمان استاندارد به کیفیت و استاندارد تمامی محصولات بویژه تولید آرد و کارخانه‌های آرد و مصالح ساختمانی، آسانسور، باسکول‌ها، ترازوها، تجهیزات شهربازی‌ها و تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی تاکید کرد.

کد خبر 473126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha