چند روز دیگر از سال ۲۰۱۹ باقی نمانده است. بهترین فرصت است نگاهی به پست‌های برتر خود در سال ۲۰۱۹ داشته باشیم و آن‌ها را به دیگران نشان دهیم.

Top 9 اينستاگرام

به گزارش همشهری آنلاین، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارها امکان نمایش و اشتراک‌گذاری پست‌های برتر را می‌دهند ولی هنوز اینستاگرام به طور مستقیم این قابلیت را ندارد. وب‌سایت «یک پزشک» به نقل از Life hacker نوشت: برای دریافت پست‌های برتر در اینستاگرام که اصطلاحا به Top 9 هم معروف هستند، باید از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های ثالث استفاده کنید. دو سایت و اپ معروف برای این کار Top Nine و Best Nine هستند.

سایت Top Nine بهتر و محبوب‌تر است. این سایت به طور لحظه‌ای تعداد کاربران متقاضی Top 9 را نمایش می‌دهد که در زمان مراجعه ما نزدیک به ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر بود.

خیلی ساده باید ابتدا نام اینستاگرام خود را وارد سایت کنید و بعد از شما یک آدرس ایمیل درخواست می‌شود. گرفتن آدرس ایمیل برای دریافت رضایت‌نامه ارسال کوکی‌هاست و شما می‌توانید در هر زمان که دوست داشتید؛ نشانی ایمیل خود را از داخل این سایت حذف کنید. خود سایت هم دستورالعمل‌های ساده‌ای برای مدیریت اطلاعات شما دارد.

فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا ۹ پست برتر شما در اینستاگرام نمایش داده شود. به علاوه، اطلاعاتی نظیر تعداد پست‌هایی که امسال منتشر کردید؛ تعداد لایک‌هایی که گرفتید و متوسط تعداد لایک برای هر پست نیز نمایش داده می‌شود.

اگر تمایل ندارید با سایت‌ Top Nine کار کنید؛ می‌توانید اپلیکیشن این ابزار را برای اندروید و iOS از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود و نصب کنید.شما می‌توانید چینش پست‌ها را تغییر دهید و بعد فایل تصویری یا ویدیویی آن را دانلود کنید. حتی امکان تغییر سیستم انتخاب ۹ پست برتر را دارید. مثلا براساس تعداد لایک‌های هر پست انتخاب شوند. 

انتخاب با خودتان است که ۹ پست برتر را فقط برای خودتان نگه دارید یا اینکه روی اکانت اینستاگرام برای همه به اشتراک بگذارید. خوشبختانه خروجی سایت‌های Top Nine و Best Nine هیچ‌گونه واترمارکت یا نشانه برچسبی دیگری نداشته و شما راحت و بی‌دغدغه می‌توانید در هر کجا استفاده کنید.

کد خبر 473062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha