سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز با مقایسه‌ مصرف ۸ ماه سال ۹۸ با مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد: با وجود کاهش مصرف برق در بخش روشنایی معابر، به دلیل رشد در سایر بخش‌ها با افزایش ۷. ۰۵ درصدی مصرف برق در مدت یاد شده مواجه هستیم.

مصرف برق

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا،  عادل کاظمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز افزود: در بخش خانگی با همکاری مناسب شهروندان و با وجود افزایش تعداد انشعابات، تنها با ۰.۶۶ درصد افزایش مصرف انرژی در بخش خانگی مواجه هستیم و در این مدت مصرف برق در بخش خانگی از ۷۵۲ میلیون کیلووات ساعت به ۷۵۷ میلیون کیلووات ساعت رسیده است.  

وی با بیان اینکه مصرف برق در بخش تولید با مصرف برق در بخش خانگی برابری می‌کند، گفت: بیشترین افزایش مصرف را در بخش تولید (صنعت و معدن) شاهد هستیم و این بخش با افزایش مصرف ۱۸.۰۵ درصدی از ۶۴۰ میلیون کیلووات ساعت به ۷۵۶ میلیون کیلووات ساعت رسیده است.  

وی ادامه داد: با این حال با تجهیز روشنایی معابر به لامپ‌های LED موفق شدیم با وجود افزایش سطح پوشش معابر منطقه، مصرف این بخش را ۱۱.۵۳ درصد کاهش داده و از ۴۳ میلیون کیلووات ساعت به ۳۸ میلیون کیلووات ساعت برسانیم.  

کاظمی همچنین اظهار داشت: در این مدت، مصرف برق در بخش عمومی با ۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش به ۲۲۸ میلیون کیلووات ساعت رسیده و مصرف برق در بخش کشاورزی با ۲ میلیون کیلووات ساعت افزایش به ۱۷۶ میلیون کیلووات ساعت رسیده است که به ترتیب ۳.۲۴ و ۱. ۱ درصد افزایش داشته‌اند.  

وی اضافه کرد: مصرف برق در سایر مصارف طی هشت ماه اول سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با ۲۱ میلیون کیلووات ساعت افزایش به ۲۵۵ میلیون کیلووات ساعت رسیده که از افزایش ۸.۹۵ درصدی حکایت دارد.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: مقایسه‌ مصرف برق طی هشت ماهه‌ نخست سال جاری با سال گذشته در تمامی بخش‌ها حکایت از افزایش ۱۶۴ میلیون کیلووات ساعت دارد، گفت: افزایش مصرف در این مدت از ۲۰۶۴ میلیون کیلووات ساعت به ۲۲۱۰ میلیون کیلووات ساعت رسیده است و در مجموع شاهد رشد ۷. ۰۵ درصدی مصرف برق در حوزه‌ عملکردی شرکت هستیم.

کد خبر 473024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha