مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تشدید نظارت‌ها پس از سهمیه‌بندی، اثربخشی زیادی بر کنترل قیمت‌ها داشته و شمار بازدیدهایی که منجر به تشکیل پرونده می‌شد از ۵ به ۱۱ درصد رسیده است.

بازار

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، ناصر فغفوری در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: برخی احکام قضایی و تعزیراتی، بازندارنده نبود که طی هماهنگی با رئیس کل دادگستری استان تقاضا کردیم که احکام را برای شرایط خاص کنونی تغییر دهند تا بازدارندگی موثری برای بازار داشته باشد.  

وی اظهار کرد: اولویت اصلی، تامین به‌موقع و کافی کالاها است که پس از سهمیه‌بندی بنزین و از ابتدای آذر، تکلیف شده و به موازات آن نظارت هم باید صورت پذیرد.  

فغفوری بیان کرد: وضعیت بازار استان زنجان به مراتب بهتر از استان‌های شمال‌غرب کشور است و تلاش کردیم در نظارت و بازرسی بازار، هماهنگی لازم با بخش امنیتی را نیز داشته باشیم.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کم‌فروشی بنزین از برخی جایگاه‌ها گزارش شده و بنزین‌فروشی در جایگاه‌ها نیز رسمی شده و به ندرت اجازه می‌دهند که بنزین آزاد ۳۰ هزار ریالی زده شود.  

وی اظهار کرد: برخی جایگاه‌داران می‌گویند کارت موجود است و کارت مورد نظر را برای سوختگیری در اختیار رانندگان قرار می‌دهند.  

بنزین‌فروشی توسط برخی خودروهای عمومی وجود دارد

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان نیز گفت: فروش بنزین توسط خودروهای عمومی به‌ویژه دوشغله‌ها و آن هم در ایام پایانی ماه به دلیل اینکه بنزین باقی‌مانده ذخیره نمی‌شود، اتفاق می‌افتد.  

غلامحسن احمدی در خصوص ثبت‌نام وانت‌های درون شهری برای تامین سوخت مورد نیاز، اظهار داشت: به این منظور، دستورالعمل کشوری صادر شده و در شورای اسلامی شهر زنجان نیز مصوب شده است و اجرا می‌شود.  

احمدی ادامه داد: دریافت هزینه ثبت‌نام نیز طبق دستورالعمل کشوری است.  

رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز در اگفت: در گذشته مسافربران شخصی روستایی با معرفی‌نامه از سوی شورای اسلامی شهر یا روستای مربوطه ساماندهی می‌شدند که این بار هم انتظار می‌رود این اقدام با روش‌های مشابه انجام شود.  

سیدمحمود موسوی اظهار کرد: در خصوص وانت‌های شخصی برون‌شهری نیز در صورتی که الزام صدور بارنامه، کشوری باشد رعایت می‌شود اما در غیر این صورت، جزیره‌ای عمل کردن بوده و تبعاتی خواهد داشت.  

وی افزود: در صدور بارنامه نیز وانت‌ها به سمت شرکت‌های مشخص هدایت نشوند، زیرا احتمال سوء استفاده وجود دارد.

کد خبر 473018

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha