سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: «احمد رحیمی هلری»  شهردار قشم، امروز با تسلیم استعفای خود به شورای اسلامی شهر و موافقت شورا، به طور رسمای از صندلی شهرداری استعفا کرد.

داری قشم

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی بازماندگان بیان کرد: با موافقت شورای اسلامی شهر در جلسه امروز (سه شنبه)، «محمد محمدی»  که پیش از این مسئول دفتر شهردار قشم، استان هرمزگان بود به عنوان سرپرست انتخاب شد.  

وی علت استعفای شهردار را مشکلات خانوادگی دانست و عنوان کرد: در تلاش هستیم هر چه سریعتر با برگزاری جلسات انتخاب شهردار، گزینه شهردارس را معرفی کنیم.  

بازماندگان مهمترین ملاک برای انتخاب شهردار قشم را تعامل با مردم و دستگاه‌های مرتبط با شهرداری از جمله سازمان منطقه آزاد و فرمانداری عنوان و اضافه کرد: شهردار جدید باید با ارتباط قوی با تمامی ارگان‌های شهری، خدمت‌رسانی به شهروندان رل تسهیل کند.  

«احمد رحیمی هلری»  شهردار مستعفی قشم، پیش از این یک بار توسط شورای اسلامی شهر قشم برکنار شد که با توجه به غیرقانونی بودن این روند، شهردار دوباره پشت صندلی خود بازگشت. در برکناری قبلی شهردار قشم نیز «محمد محمدی» که مسئول دفتر شهردار بود به عنوان سرپرست معرفی شده بود.

کد خبر 472978

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha