فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان این‌که ترافیک به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین است، گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه به‌صورت سنگین در جریان است.

ترافیک

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و حجم در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.  

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم است و رفته‌رفته بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده می‌شود اما خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.  

محبی با بیان این‌که حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی گزارش‌شده و مشکل خاصی برای عبور از این محورها وجود ندارد.  

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان این‌که هم‌وطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت برنامه‌های سفر خود قرار بدهند، بیان کرد: مسافران قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه‌ها و نبود ترافیک اطمینان حاصل کرده و سپس در روشنایی روز سفر خود را آغاز کنند.  

وی ادامه داد: تاکنون اعمال محدودیت و ممنوعیتی اعلام‌نشده اما در صورت اعلام هرگونه محدودیتی از طریق رسانه پلیس و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

محبی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده شود و توصیه می‌کنیم هم‌وطنان در چنین شرایطی سفر خود را به روشنایی روز موکول و در هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را به استراحت بپردازند.  

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

کد خبر 472955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha