مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

مدیر تماشاخانه پارس کرمان با اشاره به آغاز هفته فیلم و عکس کرمان گفت: این رویداد فرهنگی به همت انجمن سینمای جوان کرمان و حمایت این تماشاخانه از امروز (سه شنبه) به مدت سه روز تا پنجم دی برگزار می‌شود.

هفته فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آبان ملک‌محمدی سه‌شنبه سوم دی افزود: در روز نخست از این رویداد فرهنگی، نمایشگاه گروهی ۲۰ عکس ۲۰ عکاس استان کرمان از ساعت ۱۶ در محل گالری تماشاخانه پارس کرمان برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در روز (سه‌شنبه) نشست تخصصی عکاسی با حضور حمید صادقی از عکاسان با سابقه کرمانی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برای دوستداران این هنر برگزار خواهد شد.

 مدیر تماشاخانه پارس کرمان اظهار داشت: در این هفته هشت فیلم کوتاه هنرجویی انجمن سینمای جوان کرمان و ۱۶ فیلم کوتاه منتخب برتر ایران در ۲ بخش به نمایش درمی آید.

وی ادامه داد: در بخش مرور آثار، پنج فیلم کوتاه مهدی بوستانی فیلمساز جوان کرمانی و پنج فیلم کوتاه رقیه توکلی از فیلمسازان مطرح کشور برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

ملک‌محمدی تصریح کرد: همچنین نشست‌های تخصصی فیلم کوتاه با حضور رقیه توکلی از بانوان فیلمساز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای دوستداران هنر سینما اجرا می‌شود.

وی گفت: هفته فیلم و عکس کرمان عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۸ در محل تماشاخانه پارس کرمان با اکران فیلم‌های کوتاه منتخب جشنواره و تقدیر از فعالان فیلم کوتاه و عکس به پایان می‌رسد.

 مدیر تماشاخانه پارس کرمان تاکید کرد: ورود به برنامه‌های هفته فیلم و عکس کرمان برای عموم آزاد و رایگان است و فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان فیلم و عکس بشمار می‌رود.

تماشاخانه پارس کرمان در محل هتل پارس واقع در چهارراه فرهنگیان کرمان قرار دارد.

کد خبر 472887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha