فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از کشف و ضبط ۹۱ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در راستای اجرای چند طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

کشف سوخت قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی سه‌شنبه سوم دی افزود: گازوئیل کشف شده در ریگان در بازه زمانی یک ماهه و با توقیف پنج خودروی سبک و سنگین ضبط و در این رابطه ۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان همچنین گفت: طی آذر ماه سال جاری با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی در این شهرستان ۴۰ وسیله نقلیه متخلف متوقف، اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند.

وی بیان داشت: در راستای انضباط بخشی ترافیکی، طرح برخورد با خودروهای متخلف در این شهرستان به اجرا درآمد که در مجموع بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی ریگان از استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

شهرستان ریگان با قرار گرفتن در جاده ترانزیت ریگان - چابهار با ۹۸ هزار نفر جمعیت تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 472882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha